Om oss

Stasjonshaven barnehage er en privat barnehage med to avdelinger som ble startet i 1991. Barnehagen ligger på Grim og er i gåavstand til sentrum og friluftsområder.

Barnehagen er organisert som andelslag (250 kroner).  Andelen gir prioritet ved opptak (vedtekter).

Barnehagen drives etter gjeldende regler/krav fra sentrale myndigheter og er organisert med et valgt styre med tre medlemmer fra foreldre og to fra ansatte.

Stasjonshaven jobber kontinuerlig med kvalitetsutvikling og barnehageåret 2022-23  er "AKTIVE BARN SOM BLIR TATT PÅ ALVOR" hovedsatningsområdet (se årsplan).

Vi besøker Klatreverket ukentlig og tilrettelegger for allsidig lek ute og inne. Avdelingene er på tur to dager i uka. Førskolebarna har eget opplegg, og de deltar også i svømmeopplæring i Aquarama.

Følg oss på Facebook